Snart Sommar



Sjuk & Fördjävlig..
Åkte till skolan för att göra nationella (muntliga)
I spanska, trodde de inte skulle bli så mkt mer där sen..
Men men
så de kan gå, nu ska vi skriva en hel jävla uppsats!

Tänk, snart är sommarlovet här
sommarvärmen har redan börjat komma
sakta men säkert.

Så jävla mkt nu innan skolan slutar
Men ska fan'e mig bli nice med lov

Lovet består av:
#Sola,bada
#Vänner
#Fylla år
#Norrland
#Norge
#Jobba
#Kanse England & Spanien

Fan känns som om jah bokat hela jävla lovet!?
Men jaja
Nice med Lov ialf =) hih
Kanse ses ;)

Pusss<3


Kommentarer
Postat av: Elin :)

jag har typ bara planerat in att jag ska till Malta en vecka x) MÅSTE SES !! <33

2010-05-24 @ 21:51:54
URL: http://onelastsigh.blogg.se/
Postat av: Natta <3

Oj oj oj :o vad saker du har att göra hela lovet :o jag har typ inget inplanerat xD hehe ^^

Glöm inte att planera in mig i allt också ;) Tha park, ett MÅSTE!! tihi <3

2010-05-25 @ 21:47:10
URL: http://resistace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0