Sann Vänskap?

----------------------------------------------------------
Hur kan allt gå från att ha varit jätte bra till botten?
Det är e fråga om ingen kan svara på
Eller jo, men det skulle då vara om det är som för mig,
att ha blivit sviken och shit utan anledning..

Jag vet varken vad jag ska göra
Elr vad jag tror

Att se personen i ögonen
Den person som gick från bästavännen/systern
Till att bli ´främlingar över ba dagen

Ingening, inge förlåt kan klå all smärta du har orsakat
Inte ett jävla skit

Du säger förlåt hela tin, utan att tänka på vad du har gjort fel
Att förlåta kan vara både lätt & svårt
Speciellt om det är en vän som är som en syster för än som helt plötsligt..
Börjar skrika, svika och gör så man känner sig hatad, som ingening

Sen kommer det där jävla ordet
Som jag hört alldeles för många gånger från dig
Jag orkar inte med den smärtan du orsakar
Att höra ordet gör ont, för jag vet att det inte har någon betydelse i längden
Ialf inte när det gäller våran vänskap..
Jag kommer aldrig förlåta dig för det du orsakat mig och alla andra
Det är självklart

Att tänka posetivt är fane mig svårare än vad man tror
Ingeningting är så svårt som sann vänskap, kärleken till sena nära & kära
Hur fan kan jag veta när du talar sanningen?
Om du bara behandlar mig som skit?!

Nej, fan heller att du ska såra mig mer
Aldrig mer
Sann vänsk eller ej
Det kommer bli svårt nu
För vi det lär aldrig bli någe mer nu

Tänk att det kan göra så jävla ont
Att ba koppla bort
Hmm, Nej Nej Nej

Glader ska man vara!!
----------------------------

Puss Hej<3


Kommentarer
Postat av: Ellan som finns för dig föralltid <3

Du vet att jag aldrig sviker dig och att jag gärna skulle vilja veta mer om ditt liv för du vet att jag kan hjälpa dig. Kanske inte få smärtan att försvinna, men du vet att jag kan fylla upp tomrummet, om du vill. Jag älskar dig Ylva och jag finns hos dig föralltid. Om du vill prata, vet du vart jag finns. Om vad som helst. Jag kan lyssna, ge råd, bara hålla käften. Vad du vill. Vi kan väl prata på msn elr nåt ? Svara på det här på något sätt iaf. Älskar dig <33

2010-02-06 @ 13:39:37
Postat av: Angelica

Hmm Ylva, Ylva... jag vet att detta kanske inte hjälper men ändå, jag finns här för dig och jag sviker dig aldrig..! <3

Jag hoppas att du någon gång kan berätta för mig vad som har hänt så kanske jag kan "stötta" dig! <3

Kramar <3<3

2010-02-07 @ 20:35:56
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0