Miss and love you<3



Jag vet inte vart jah ska börja?
Finns så mycket att säga
Men så lite ord

Du betyder massa gumman
Det vet du
Det som hänt har hänt
Men om man skulle kunna få allt de dåliga omgjort så skulle ja göra allt

Att inte veta att du har det bra hela tiden gör ont
Vet att jah förstörde allt
det va en tid sen men det läker aldrig helt
Att såren sitter så djupt av saknaden är hemskt

Fattar inte hur sjukt dum man kan vara
Vet att det som hänt sitter kvar
det gör det i mig med
det hemskaste är att en av dem två personerna som betytt och betyder allt
att vi knappt ses längre
blir som ett tomt hål som fylls av den glädjen ni gav ifrån er

Jag skulle vilja göra allt för att få dih att förså hur mkt ja älskar dih gumman
jag vill inte förstöra någonting som nu byggt upp nu
känner mig bara ivägen

Saknar er mina flickor<3
Älskar er och kommer alltid att göra det vad som än händer<3

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0