Jag vill, Jag kan


Att återvända är svårt (Y)

Goooodie NOT
Faller & Faller
Utan ett slut på eländet
Kan man höra svar?

Hur kan allt bli en plåga
Ett jävla elände
Som vägrar lämna hjärnan

Jag vill
Jag vill
Jag vill
Jag kan
Jag kan
Jag kan

Vad är der för fel på mig?
Vet att jag har min egna stil
Egna åsikter & så

Men hur kan allt blir så fel
Så svårt
På en & samma gång

Jag vill
Jag vill
Jag vill
Jag kan
Jag kan
Jag kan

Det är de ord man ska kunna säga
Utan att allt ska bli en besvikelse
Hur kan allt bli en står klump?

Hah, död kan man vara
Men levande med

So I say
Huh Whata shit the same
Good bay to elände





Kommentarer
Postat av: ida

Gumman älskar dig fnns alltid här för dig<3 Jag komemr kämpa tillsammans med dig du ska vara glad loe ya girl<3

2010-04-11 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0