Vännskap<3

Allt du säger är sant

"Jag kan inte släppa våran vänskap Ylva! Efter alla dessa åren. Jag kan inte släppa det... Tänker på det varje dag! Sen vi slutade vara close, så har jag tänkt på vad jag har gjort för fel igentligen jätte ofta..
Jag kan inte släppa den :'(
Älskar dig<3<3<3"


Jag saknar dig med gumman! Men det som händer i livet är att man glider ifrån varandra, och det är hemskt..
Jag har oxå tänkt på allt, och en sak du ska veta "du har inte gjort någe fel gumman!"
Som sagt vi har glidit igrån varandra =(.
Vi måste verkligen vara snart, älskar dig sjukt mkt och du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3
vad som än händer!
Vi har bråkat, vi har gjort mkt..
Det är inte som förr, kan vara både negativt och vem vet possetivt. Men det vet ja inte?! xD



Du som läser det här ska veta en av de viktigaste sakerna i livet.
Ta vara på dina nära och kära, vad som än händer<3.
Även fast det visar sig bli bra, så kommer saknaden finnas kvar..


<3


Kommentarer
Postat av: Ellan <3

Asså ylva..... DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR!!

Kommer aldrig glömma dig ! och dom gånger jag har försökt funkar det inte! Jag funkar inte rätt utan dig !!du är mitt allt !

2009-10-11 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0