Vad nöjd över dig själv

Hade skolfoto idag xD, hoppas de blev någerlunda bra ialf tss..




Vad ska men göra för att kunns känna sig nöjd över sig själv?
Är det något som man värkligen gör?
Eller låtsas alla?!..

Jag kan erkänna vist, jag är inte särskillds nöjd med hur jag ser ut..
Men jag är den jag är och det går inte att ändra på.
Hur jävla mkt man än vill ibland!

Men jag är den flummiga & liite knäppa tjejen, men de e jag och är stålt över min personlighet!
Det andra säger betyder inte ett jävla skit.
Tänk på det om du känner dig illa till mods elr mår lite sisådär över vem du är<3.

Tog lång tid för mig att förstå vad allt igentligen innebär.
Men det man Ska veta är att du är fin som du är!
En person sa till mig här om dagen att man ska våga visa vem man är.
Våga tro på sig själv.

Kolla dig i spegeln varje dag "du" med någigt självförstoände och säg
du är bäst, du är den snyggaste & vackraste personen som som finns!

♥Puss & Kram♥


Kommentarer
Postat av: Ellan

Bra söto !<333

2009-10-12 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0