Mina vänner är min själ


Mina vänner är min själ

Vet inte vadjag skulle ta mig till om jag inte hade några vänner alls?
Hur skulle livet se ut då?
Det skulle ju bli jätte trist att bara sitta hemma hela tiden =/ hmm..

Jag älskar verkligen mina vänner!
Jag har få vänner men många kompisar, alla betyder mkt för mig
Men mina vänner, mina allra närmaste som alltid kommer finnas i mitt hjärta vad som än händer!

Riktiga vänner, som betyder så mycket är svårt att hitta.
Som vissa personer bara längtar efter att kunna få ha en riktig vän.
Alla har inte någon bästa vänn, synd är..

Men det har jag, jag har världens bästaste vänner i mitt hjärta.
En nära vän har gått bort :'( , men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta!<3

Men jag är inte ensam
Det är en sak jag kan lova!

Älskar er<3
Över hela mitt hjärta♥ 
                                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0