Livet




Yeah basketträning idag =D.

.........................................

Livet kan vara tufft
Livet kan vara sorgligt
Livet kan vara hårt
Livet kan vara en plåga
Livet kan vara en nackdel
Men det kan också vara en fördel
Beror på hur och vem man frågar

Jag tänker "vad gör jag här"
Men inget svar kommer

Livet kan vara tufft
Livet kan vara sorgligt
Livet kan vara hårt
Livet kan vara en plåga
Livet kan vara en nackdel

Men finns ljusa stunder med, det måste man tänka på
Även fast det kan vara svårt
Så finns det alltid
Alltid
Lycka i livet

Även om man har svårt att hitta den
Så finns det ännu hopp

<3


Kommentarer
Postat av: Jag tror du vet <3

Äntligen börjar det låta rätt..

Mitt mål är gjort.

När vi va jätte close, va mitt mål att få dig att säga ungefär så. Eller asså jag ville lyckas med det, hjälpa dig. Men det va inte jag som gjorde de i slutänden.. antagligen. Inte längra, jag saknar att hjälpa dig. saknar oss. undrar om jag kan få min högsta önskan och min bästa kompis tillbaka

<3

2009-10-11 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0