!.Förstår du ingenting eller.!



Vad ska man göra för att allt ska bli som förut säger du
Men det finns ingen betydelse
Har inte du förstått det än?

Vi kliver och stampar på varandra som om vi vore dockor utan känslor
Du har inte gjort ett skit på det senast åren som är sanna
Vänskap innebär tro & att tycka om personen som man är!

Att vara "bästa vänner" är en sak, men vi har inte varit så bra vänner sen år tillbaka
Det finns inget som kan göra det så att det blir som förr
Förstår inte du det?
Visst det är tufft, vet att du lidit
Men jag har ett nytt liv, utan bråk och shit

Har två allra bästa vänner!
Nej, det är inte du jag är ledsen
Men vi har knappt ingen vänskap kvar längre <'3

Känns svårt att skriva
Men om du verkligen vill vara vän med mig
Visa det då
Ignorera mig inte!..
Då kommer vi bara förbli bekanta

Du har fortfarande en del i mitt hjärta
Men den krymper desto mer du skiter i mig...!

Jag tänker inte säga vem personen handlar om för det förstår nog han/hon själv när personen i fråga läser det här..



Kommentarer
Postat av: ...

Men va fan ska jag göra då ylva ?

Det är ju inte bara jag som måste försöka !

jag älskar dig, men vad ska jag göra !?<3

2009-10-15 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0