♥ Älskar mina vänner ♥





Vänskap ska man inte ta för givet
Vänskap är något som finns hos människor med omtanke
Omtanke och kärlek

♥ Älskar mina vänner ♥

Har många kompisar
Medan jag har få Riktiga vänner
Som betyder allt

Vänskap & kärlek
Är inte något man kan köpa sig till
Varken det behövs för vissa eller ej

Vänskapen som man har med sin bästa vän
Kärleken man har till de personer som ligger än nära hjärtat
Som sina närmaste vänner & Familj

Skulle kunna dö för ett fåtal personer ♥
Skulle kunna göra vad som helst
För att inte mista
För att inte såra
Mina nära & kära

Puss & Kram<3



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vill aldrig mista dig igen.. ALDRIG!

Älskar dig !<3

2009-10-23 @ 18:15:46
URL: http://sweetlife.devote.se
Postat av: Fran

Herregud, den här dikten berörde verkligen mig. Din skrivstil är vacker! ♥

2009-10-25 @ 00:10:33
URL: http://frannief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0