Allt



Jag bara fryser och mår illa
Mår illa på sånt som inte finns
Vill bara spy ut all ilska

Förstår inte vrf jag är så arg
Vad har hänt med mig
Vad är det jag har gjort för fel

Allt har blivit annurlunda
Allt har blivit konstigt
Allt har blivit gladare
Allr har blivit sorgligare

Vad är det som händer med mig
Är jag anorlunda i gämfört med de andra

Det finns det inget svar på

Men en sak jag vet säkert
Det är
Att jag är värdefull<3 för vissa och hatad av andra <'3

Men jag är den jag är
Ser ut som jag gör
Finns inget jag kan ändra på om jag inte vill ta bort mig

Vill tycka om hur jag ser ut, men är lite svårt
Men jag för fan inte varför?!



                                                                                  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0