Huh




Huh

Hur kan de vara så att allt kan bli skit bara sådär
Finns det någon som kan svara på det

Är det bara jag
Eller förendras folk mer och mer
Oftare och oftare
Vad man själv igentligen tänker på

Hur kan folk göra så att allt bara går i botten
Är det bara jag som råkar ut för hemska saker
Hmmm

Kan allt bara vända om
Bli en mardröm
Som nyss var en saga

Eller lever jag i mig själv
All verklighet
All lycka
All sorg
Allt som finns runtomkring mig

Kan det verkligen vara så
Vara så att det är fel

Kan människor vara falska och eländiga
Är det bara jag
Eller finns det andra som känner samma sak

Det är en tankeställare

Vänskap kan vara svårt
Vänskap kan vara lycka och sorg
Både svik och tröst

Men en sak är sann
Har några Riktigt bra vänner

Men falska med..

Allt har blivit så svårt



Kommentarer
Postat av: Ellan

Hoppas jag är en av dom äkta :) <33

Älskar dej !<3

2009-11-08 @ 12:44:43
URL: http://sweetlife.devote.se
Postat av: hedvig

<333

2009-11-08 @ 17:51:08
Postat av: ida

jag känenr likadant, hatar falksa personer<3 0767685768 om du vill skriva sms

2009-11-21 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0