Vänskap



Vänskap

Vänskap är ett starkt ord
Bra vänne växer inte på träd
men de gör fane mig idioter

När man mår som sämst eller är som lyckligast
Det är du man vet vart man har sina vänner
Vilka som just jag kan lita på

Att ha en riktigt bra vän är guld värt
Alla har inte det
Det är inte uppenbart

Att ha vänner som man kan prata med precis allt om
Göra vad fan man vill
Hoppa runt som en tok om man så vill

Känna sig bekväm
Våga vara sig själv
Våga säga exakt vad just du tycker och tänker utan att bli rädd att det ska misstolkas

Att ha en vän som stöttar än i vått och tort
Det är ett STORT pluss i livet
jag skulle aldrig kunna klara mig utan mina Riktiga vänner

Bästa vänner
Lycka
Sorgt
Kärlek

Det är vänskap det<3



Kommentarer
Postat av: ellan

<3

2009-12-13 @ 17:09:42
Postat av: Natta

älskar dig syster!! :D <3<3 finns för dig u ur och i skur. i vått och i torrt <3

Love you darling!!!:D <3

2009-12-13 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0